به طور کلی باید گفت که تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما باید با دقت بسیار زیادی نسبت به انتخاب و خرید برینگ ها اقدام کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از محصولات اصلی باعث می شود که شما بتوانید از ماشین ها و ابزار بسیار ساده تر استفاده داشته باشید و به صورت ایمن تر و طولانی تر بهره ببرید و هم چنین با تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی می توانید محصولات اورجینال را در دستگاه های خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین باید در نظر داشته باشید که بلبرینگ ها در مدل های مختلفی تولید می شود و باید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید و استفاده از بلبرینگ اصلی نسبت به بلبرینگ تقلبی اقدام کنید.

همان طور که می دانید برینگ ها به یکی از مهم ترین نیازهای امروزه صنایع برای استفاده در محیط های مختلف تبدیل شده اند و شما می توانید این محصولات را به صورت اصلی خریداری کنید. توصیه می شود که برای خرید و تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی حتما از فروشگاه های معتبر برینگ استفاده کنید که در این خصوص در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. روش های مختلفی نیز برای تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی وجود دارد که دانستن آن ها لازم بوده و بر این اساس باید نسبت به خرید این محصولات اقدام نمود.

تشخیص بلبرینگ اصلی بلبرینگ از تقلبی1

روش تشخیص بلبرینگ اصل

وقتی بحث شهرت یک شرکت در میان باشد، هیچ تیم خرید یا مهندسی نمی ‌خواهد در دام خرید بلبرینگ تقلبی بیفتد. همه ساله، کمپانی های مطرح در حوزه تولید بلبرینگ، سرمایه گذاری هنگفتی برای شناسایی و تعقیب جاعلان می کنند. آن ها می دانند که بهترین راه برای توقف این عملیات ساختگی، متوقف کردن تقاضا برای بلبرینگ فیک و آموزش انواع راه شناخت بلبرینگ های تقلبی به مصرف کننده است.

روش تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی متعدد است و از طریق این روش های مختلف، شما خریداران محترم می توانید خریدی مطمئن داشته باشید؛ کافی است به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر فروش بلبرینگ اصل مراجعه کرده و یا از کارشناسان دیجی برینگ برای آگاهی از روش تشخیص بلبرینگ اصل مشاوره دریافت نمایید. در ادامه به چند روش مهم از روش های تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی که می تواند به عنوان راهنمای خرید بلبرینگ مفید باشد، اشاره خواهیم کرد، همراه ما بمانید.

1) تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی با خرید از برند های معتبر

اولین و مقدماتی ترین راه برای تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی، خرید از یک فروشنده مجاز برای هر برند معتبر تولید کننده بلبرینگ است که دیگر نیازی برای تشخیص بلبرینگ فیک و اورجینال باقی نمی گذارد. هنگام خرید بلبرینگ اصل و معتبر از یک توزیع کننده یا فروشنده مجاز، کاربران می توانند مطمئن باشند که رویه های دقیق تضمین کیفیت وجود دارد؛ زیرا این کار یکی از فرآیند های کنترلی دقیق است که توزیع کنندگان باید از آن پیروی کنند تا تأییدیه برند مورد نظر را دریافت کرده و از فروش بلبرینگ تقلبی به مشتریان جلوگیری شود. به طور مثال، خرید بلبرینگ های برند ناچی از نمایندگی معتبر این برند، راهی برای پیشگیری از خرید بلبرینگ ناچی تقلبی است.

2) بلبرینگ ساخت کدام کشور است؟

از دیگر روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید بلبرینگ اصلی را از بلبرینگ فیک تشخیص دهید، توجه به کشور سازنده بلبرینگ می باشد. در واقع این کار باعث می شود تا بتوانید محصولاتی را انتخاب و خریداری کنید که بیشترین کارایی را داشته و به شما کمک می کند تا محصولات اصلی را انتخاب کنید. توجه به کشور سازنده هر محصول یکی از روش های اصلی است که در انتخاب محصولات اصلی در دسترس شما می باشد و بر این اساس شما می توانید بلبرینگ مورد نیاز خود را خریداری کنید.

3) به بسته بندی محصول توجه کنید!

سومین مرحله از روش های درک تفاوت بلبرینگ اصلی و فیک، بسته بندی بلبرینگ هاست. برای تشخیص بلبرینگ اصل از بلبرینگ فیک، به بسته بندی محصول توجه کنید؛ یکی از مهم ترین روش هایی که برای تشخیص برینگ های تقلبی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان جعبه محصول دانست.

هنگامی که بسته بندی بیرونی باز شد، به کارتن های بلبرینگ ها توجه کنید. آیا کارتن ها مشابه سایر بسته بندی های دریافت شده قبلی هستند؟ همیشه به دنبال این باشید که آیا کارتن ‌ها دارای علامت ‌های مناسب هستند و آیا آرم اصلی است یا نه. این روش ابتدایی ترین روش تشخیص بلبرینگ اصل می باشد. 

در واقع تفاوت های جزئی و بسیار کوچکی وجود دارد که باعث می شود شما متوجه شوید که یک محصول اصلی است و یا تقلبی می باشد. توصیه می شود که برای تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی به این روش حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ مراجعه کرده و تصویر بسته بندی محصولات اصلی را به دقت مشاهده کنید.

4) به علائم حک شده روی بلبرینگ دقت داشته باشید

برای تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی، از دیگر مواردی که به شما کمک می کند تا بتوانید یک بلبرینگ به صورت اصلی را انتخاب کرده و خریداری کنید، آن است که به علائم حک شده بر روی محصول دقت داشته باشید. در واقع این کار باعث می شود تا بتوانید متوجه شوید که شرکت تولید کننده اصلی، محصول را ساخته است یا خیر.

به این منظور شرکت های تولید کننده بلبرینگ، محصولات خود را به گونه ای می سازند که در نگاه اول و با توجه به فونت و روش حک کردن نام جنس، به اصلی بودن یا تقلبی بودن آن پی ببرید. تصاویر مربوط به محصولات اصلی در وب سایت دیجی برینگ برای شما قابل مشاهده می باشد.

عدم وجود علائم شرکت سازنده بر روی محصول، نشانه آشکاری برای تشخیص بلبرینگ فیک و اورجینال است. در صورت وجود نشانه ها، آیا آن ها مشابه علامت های استاندارد سازنده هستند یا در نواحی مختلف بلبرینگ تا حد معمول قرار دارند؟ هر دو این موارد که گفته شد می توانند به تولید غیر قانونی بلبرینگ تقلبی اشاره کنند. در مقاله تشخیص بلبرینگ اصل skf می توانید این نکات را درباره تشخیص اصل بودن بلبرینگ های این برند مشهور بخوانید.

5) کاتالوگ محصول را بررسی کنید

در قدم بعدی نحوه تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی به شما توصیه می شود که به کاتالوگ مراجعه کنید که این امر دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در واقع هر شرکت در کاتالوگ محصولات خود، شماره فنی و همچنین کد هایی را درج می کند که بر روی خود بلبرینگ نیز درج شده است و یکی از اصلی ترین شیوه های تشخیص بلبرینگ اصلی از بلبرینگ تقلبی به شمار می رود. پس حتما پس از خرید محصول، نسبت به باز کردن کاتالوگ و تطبیق کد های درج شده بر روی آن و بر روی خود برینگ یا بلبرینگ اقدام کنید و بر این اساس نسبت به خرید محصولات اقدام کنید.

روش تشخیص بلبرینگ اصل

6) استاندارد های کیفی کافی، روش تشخیص بلبرینگ اصل

کیفیت ساخت و مواد به کار رفته پایین عامل دیگری است که می تواند به آشکار شدن طرز تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی کمک کند. بازرسی از نزدیک از عناصر نورد و مسیر های حرکت ساچمه ها و غلتک ها، نشانگرهای کلیدی مانند پرداخت ناهموار و یکدست و ظاهر غیر طبیعی غلتک ها و ساچمه ها را نمایان می کند. فرآیند های تولید شرکت های بلبرینگ سازی بزرگ دنیا طی چندین دهه اصلاح شده است و در ترکیب با رویه های کیفیت دقیق، به این معنی است که دیگر احتمال خرید بلبرینگ تقلبی وجود نداشته باشد.

یک راه آسان برای جلوگیری از خرید بلبرینگ تقلبی

اکثر خریداران که بلبرینگ تقلبی دریافت کرده اند، معتقدند که محصولات اصلی را خریداری نموده اند. به دلیل عدم تخصص در این فناوری، تشخیص تفاوت بلبرینگ اصلی و فیک در محل تحویل، تقریبا غیر ممکن خواهد بود. در نتیجه، کارخانجات کاملاً به زنجیره‌ های تأمین خود متکی هستند تا رویه ‌های کنترل کیفی لازم را داشته باشند تا از ورود بلبرینگ‌ تقلبی به سیستم های خود جلوگیری کنند.

خرید بلبرینگ از یک منبع قابل اعتماد مانند یک توزیع کننده مجاز برند های معتبر، نیاز به بررسی هر یک از این راه های شناخت بلبرینگ های تقلبی را کاهش می دهد. توزیع کنندگان مجاز برند های بزرگ بلبرینگ سازی که با دقت انتخاب شده و با دقت نظارت می شوند، حرفه ای، آگاه و خدمات گرا هستند. این توزیع‌ کنندگان با ذخایر گسترده محصولات شرکت های مختلف و دسترسی نامحدود در سراسر جهان، بلبرینگ‌ های اصلی را سریع و قابل اطمینان به مشتریان عرضه می ‌کنند.

موضوع دیگری که احتمال استفاده از بلبرینگ تقلبی را افزایش می دهد، سپردن تعمیرات به پیمانکاران فرعی برای وسایلی مانند موتورهای الکتریکی، پمپ ها، گیربکس ها و فن ها می باشد. گاهی اوقات برای یک پیمانکار فرعی (بی اطلاع از خطراتی که شامل خرابی زود هنگام می شود) آسان است که نمونه تقلبی بلبرینگ را آگاهانه و یا غیر آگاهانه نصب کند. در نتیجه هر پیمانکار فرعی باید مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که خطرات موجود در بلبرینگ تقلبی را می شناسد و توانایی تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی را دارد و کنترل های مناسب را برای جلوگیری از خرید بلبرینگ های تقلبی پیاده می کند و در واقع به راه تشخیص اصالت بلبرینگ به خوبی آگاه است.

خرید بلبرینگ اصلی با قیمت منطقی

ارزان بودن بیش از حد برخی از بلبرینگ های موجود در بازار، یک تفاوت بلبرینگ اصلی و فیک است و نشان دهنده غیر اصلی و تقلبی بودن محصولات به شمار می رود؛ پس هنگام خرید به این نکته دقت داشته باشید و از خرید محصولاتی با قیمت های غیر متعارف خودداری کنید.
شرکت دیجی برینگ به عنوان وارد کننده انواع بلبرینگ اصل، محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می کند و در دسترس خریداران خود قرار می دهد. شما می توانید پیش از خرید لیست قیمت انواع بلبرینگ را مشاهده کنید. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *