بلبرینگ 2RS چیست؟ 

به عنوان توزیع کننده بلبرینگ های برندهای معتبر جهانی، مردم همیشه از ما می پرسند که کدهای بلبرینگ به چه معنا هستند؟ یا بلبرینگ 2RS چیست و کاربرد بلبرینگ 2RS در کجاست؟

بلبرینگ 2RS چیست؟

خب، سازندگان بلبرینگ از این اعداد استفاده نمی ‌کنند تا شما را گیج کنند، بلکه از این اعداد برای دسته ‌بندی بلبرینگ‌ ها استفاده می‌ کنند؛ به گونه‌ ای که با یک نگاه به راحتی می‌ توان فهمید که بلبرینگ 2RS معمولاً برای چه کاری استفاده می ‌شود، چقدر قوی است و آیا برای برنامه ای که برای آن در نظر گرفته شده است مناسب است یا نه؛ بنابراین اگر به دنبال خرید بلبرینگ 2RS هستید و کد استاندارد بلبرینگ مورد نظر را دارید، مهم نیست که چه برندی باشد. در دیجی برینگ یک راهنمای مرجع سریع وجود دارد که این ک های بلبرینگ را با جزئیات توضیح می دهد.

بررسی دقیق بلبرینگ 2RS 

برای این که بدانیم بلبرینگ 2RS چیست، ابتدا باید پسوند 2RS که در کدهای انواع بلبرینگ ظاهر می شود را بررسی کنیم. RS همان واژه Rubber Seal می باشد که به معنی کاسه نمد جنس پلاستیک یا کائوچو می باشد و عدد 2 در کنار آن به معنی این است که بلبرینگ از دو طرف دارای این کاسه نمد می باشد. وظیفه هر کاسه نمد یا محافظی این است که از ورود انواع کثیفی ها مانند گرد و غبار، خاک و آلاینده و آب به درون بلبرینگ جلوگیری کند. از دیگر ویژگی هایی که به واسطه استفاده از این پوشش لاستیکی می توانیم انتظار داشته باشیم، عدم نفوذ رطوبت به بلبرینگ 2rs می باشد؛ بنابراین این محصول در بسیاری از ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که از دیگر ویژگی های مهم این محصول را می توان استفاده از گریس در قسمت درونی بلبرینگ 2rs دانست. این امر باعث شده است تا کاربر برای استفاده از بلبرینگ 2RS نیازی به استفاده از مواد خاصی برای روانکاری نداشته باشد.

همانطور که گفته شد، به طور کلی این محصولات با واشر لاستیکی در بازار عرضه شده و به عنوان بلبرینگ 2RS شناخته می شوند. باید در نظر داشته باشید که برخی از مدل های ژاپنی این بلبرینگ با نام 2NSE نیز شناخته می شود. برای درک بهتر کاربرد بلبرینگ 2RS در ادامه به مقایسه این محصول با بلبرینگ 2Z و شرح ویژگی های این بلبرینگ می پردازیم.

ویژگی های بلبرینگ 2rs

ویژگی های بلبرینگ 2RS از دیدگاه عمومی 

با توجه به تمامی مسائل بیان شده بلبرینگ 2RS می تواند استفاده گسترده ای داشته باشد ولی در صورتی که محیط مورد استفاده از این محصول، دارای دمای بالایی باشد، این حرارت می تواند باعث از بین رفتن پوشش لاستیکی دور بلبرینگ 2RS شده و آن را بلا استفاده کند؛ بنابراین به هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشید بهترین مارک بلبرینگ در ایران با بالاترین کیفیت را خریداری نمایید؛ چون بلبرینگ یکی از قطعاتی است که در کاهش میزان اصطکاک ابزارها و ماشین هایی که چرخش دارند، کاربرد دارد. باید در نظر داشته باشیم که انواع بلبرینگ (Ball Bearings) در مدل های مختلفی تولید می شوند تا بتوانند عملکرد خوبی را در انواع محیط ها داشته باشند و بلبرینگ 2RS در همه این مدل ها وجود دارد؛ پس بلبرینگ 2RS چیست که خود در همه مدل ها موجود می باشد؟

در نظر داشته باشید که بلبرینگ 2RS یکی از مهم ترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود و شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در خرید این نوع از بلبرینگ باید توجه داشته باشید که این قطعه باید تحمل بالایی داشته باشد تا بارهایی که به محور (یا محورهای) میانی وارد می شود را مهار کند.

بلبرینگ 2RS با ویژگی های خاصی در بازار عرضه می شود. این محصول که با کیفیت بالایی تولید می شود را می تواند در موارد خاصی مورد استفاده قرار داد. در ادامه این مقاله از دیجی برینگ با ما برای بررسی بیشتر بلبرینگ 2RS همراه شوید. شما عزیزان می توانید لیست قیمت انواع بلبرینگ صنعتی، خود تنظیم، شیار عمیق، تماس زاویه ای و غیره را در فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ استعلام نمایید.

ویژگی های بلبرینگ 2RS از دیدگاه فنی و تخصصی 

بلبرینگ 2RS می تواند در بازه دمایی بسیار زیادی عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و در بازه دمایی 20- درجه سانتی گراد تا 100 درجه سانتی گراد (برای مدت زمان کوتاه تا 120 درجه سانتی گراد) کارایی داشته باشد. همچنین آب بندی این محصول باعث شده است تا بتواند در ماشین ها و ابزارهای بیشتری مورد استفاده قرار گیرد. این سری از بلبرینگ ها می توانند در رطوبت، کارایی و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و همچنین در مقابل موادی که خورنده هستند و می توانند به بلبرینگ آسیب وارد کنند، مقاومت از خود نشان می دهد. با توجه به تمامی این مسائل و در کنار آن طول عمر بالا و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری تا مدت زمان طولانی، باعث شده تا بلبرینگ 2RS به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ماشین ها شناخته شود. اگر شما هم سوال متداول بلبرینگ 2RS چیست و از کجا بلبرینگ بخریم را در ذهن خود دارید، فروشگاه دیجی برینگ گزینه مناسبی برای راهنمایی و خرید شماست.

بلبرینگ 2rs

انواع بلبرینگ از لحاظ پوشش

بلبرینگ ها به سه صورت کلی تولید می شوند:

  • بدون پوشش:بلبرینگ ساده یا بدون محافظ یا بدون پوشش، در محیط هایی مورد استفاده قرار می گیرد که خود محافظ هایی را دارند که از ورود گرد و غبار جلوگیری می کنند. این بلبرینگ ها باید با روانکار ها پر شوند تا بتوانند به صورت روان کار کرده و مشکلی برای ماشین یا ابزار مورد نظر ایجاد نکنند.
  • پوشش Z: این نمونه از بلبرینگ با پوشش فلزی به بازار عرضه می شود.این سری از محصولات نیز می توانند از ورود آلودگی ها جلوگیری کنند و هم چنین با گریس پر شده اند؛ بنابراین نیازی به روانکاری ندارند و دمای کاری آن ها به مراتب بالاتر از بلبرینگ با پوشش لاستیکی می باشد. در مقاله دیگری از دیجی برین می توانید درباره تفاوت بلبرینگ 2RS و ZZ اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • پوشش RS: بلبرینگ با این کاسه نمد دارای پوشش لاستیکی می باشد که تولید و به بازار عرضه می شود و از مهم ترین ویژگی های بلبرینگ 2RS می باشد.

تنوع زیاد در ویژگی های بلبرینگ 2rs سبب شده است که در طیف گسترده از کاربردها مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مختلف این محصول را می توانید از طریق تماس تلفنی با بخش فروش دیجی برینگ تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *