محبوبیت برند های مطرح بلبرینگ سبب شده که شاهد وفور محصولات تقلبی این برندها باشیم، محصولاتی که روز به روز بیشتر شبیه محصولات اورجینال شده و تشخیص آنها حتی به واسطه قیمت هم مشکل شده است. بلبرینگ تقلبی NACHI یکی از این محصولات است که مدل های مختلف آن به وفور در فروشگاه های حضوری و اینترنتی عرضه می شود.

تفاوت بلبرینگ تقلبی ناچی با اصل

یکی از مطرح ترین شرکت هایی که محصولات تقلبی آن برای مشتریان دردسر هایی را به وجود آورده، بلبرینگ ناچی تقلبی است. تولید و یا فروش محصولات تقلبی به منزله نقض حق مالکیت معنوی از جمله حق علامت تجاری شرکت ناچی است؛ از این رو شرکت ناچی برای پیشگیری از تهدید شدن ایمنی و کیفیت بلبرینگ های خود، رویکردی قاطع را برای برخورد با توزیع کنندگان محصولات تقلبی خود اعم از بلبرینگ تقلبی NACHI اتخاذ کرده است و شدت این برخورد در آینده ممکن است بیشتر هم بشود.

تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل و جلوگیری از خطرات ممکن

برخی از بلبرینگ های تقلبی به لحاظ علائم تجاری، پکیج ها یا نشان ها بسیار شبیه به بلبرینگ های اصل ناچی هستند؛ اما با وجود اینکه تقریبا هیچ تفاوتی در شکل ظاهری آن ها با بلبرینگ ناچی اصل دیده نمی شود و عدم تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل مشکلاتی را در زمینه های ایمنی و کیفیت ایجاد خواهند کرد. استفاده از بلبرینگ ها و به طور کلی محصولات تقلبی نه تنها موجب ضرر های اقتصادی همچون توقف یا آسیب به تجهیزات می شود، بلکه در هنگام اتفاقات جدی می تواند سلامتی و ایمنی مشتریان شما را تهدید کند. کمپانی هایی همچون ناچی، با سالها تلاش، توانسته اند کیفیت و امنیت را در محصولات خود تضمین کنند. اما تولید کنندگان بلبرینگ ناچی فیک، به راحتی از نام برندی که صد ها نفر در تیم طراحی و تحقیق و توسعه آن تلاش کرده اند، استفاده می کنند. بدون اینکه خریداران هیچ یک از مزایایی که از نام ناچی توقع دارند دریافت کنند.

کمک شرکت در تشخیص بلبرینگ NACHI تقلبی

کمپانی ناچی با مشارکت آژانس های دولتی موجود در کشور ها و سازمان های بین المللی با قدرت بیشتری در حال حذف و از بین بردن محصولات تقلبی است. تشخیص نادرست تفاوت بلبرینگ تقلبی ناچی با اصل و استفاده از بلبرینگ ناچی تقلبی در دستگاه های صنعتی، می تواند فواصل زمانی تعمیر و نگهداری از این دستگاه ها را کوتاه کند و این هزینه ها را بالاتر خواهد برد که بدیهی است هیچ کارآفرینی با این مسئله کنار نمی آید.

پس اکیدا توصیه می شود که بلبرینگ و رولبرینگ مورد نیاز خود را از یک شبکه خرید ایمن خریداری کنید. جدی نگرفتن این توصیه می تواند موجب شود کسب و کار، ماشین ها و کسانی که از آن ها استفاده می کنند در معرض خطر و آسیب جدی قرار بگیرند.

راه های تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل

در اینجا به برخی از مواردی که می توانند به شما کمک کنند تا بلبرینگ تقلبی NACHI را از اصل آن تشخیص دهید، اشاره می کنیم که راه شناخت بلبرینگ ناچی فیک و اورجینال را به شما نشان می دهد:

  • ظاهر و بسته بندی

امروزه تولید کنندگان بلبرینگ تقلبی ناچی نهایت تلاش خود را به خرج داده اند تا شکل ظاهری و بسته بندی بلبرینگ، دقیقا مانند نسخه اصلی باشد؛ اما با این وجود، با دقت زیاد بر روی رنگ بسته بندی و شکل جعبه بلبرینگ می توانید تفاوت بلبرینگ تقلبی ناچی با اصل بشوید. این مساله در مورد رولبرینگ بشکه ای ناچی و انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ های ناچی و دیگر محصولات این برند نیز صادق است. همچنین می توانید برای تشخیص این تفاوت ها و تشخیص بلبرینگ اصل ناچی به کارشناسان فنی مراجعه کنید.

تشخیص بلبرینگ اصلی ناچی

  • حکاکی روی بلبرینگ

شرکت ناچی مانند همه شرکت های معتبر تولید کننده بلبرینگ در جهان، برای حک کردن شماره فنی و سایر موارد بر روی بلبرینگ، از یک نوع فونت مخصوص به خود استفاده می کند. آشنایی با این فونت می تواند در مسیر تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل کمک زیادی کند.

  • کاتالوگ بلبرینگ

شما می توانید با مراجعه به کاتالوگ بلبرینگ ناچی و مقایسه کد های موجود در آن با کد های موجود بر روی بلبرینگ و جعبه آن، بلبرینگ تقلبی NACHI را با اصل آن شناسایی کنید.

بلبرینگ تقلبی ناچی

  • کشور سازنده بلبرینگ

برخی از شرکت های تولید کننده بلبرینگ، به بلبرینگ های تولید شده در کشورهای مختلف جهان، شماره فنی خاصی را اختصاص می دهند. به طور مثال اگر شرکت بلبرینگ سازی ناچی شماره فنی R 711.4 را در چین تولید کند، یک بلبرینگ ناچی ساخته شده در کشور فرانسه نمی تواند دارای همین شماره فنی باشد و اگر چنین بود، یقینا بلبرینگ تقلبی را خریداری کرده اید.این روش یکی از نکات مهم در نحوه تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی می باشد.

  • قیمت بلبرینگ ناچی

بهتر است در صورت پایین بودن قیمت یک بلبرینگ، برای خرید آن عجله نکنیم. می توانیم قیمت دلاری بلبرینگ مورد نظر را چک کنیم و هزینه هایی همچون هزینه حمل و نقل و غیره را نیز برای آن در نظر بگیریم. سپس جمع این هزینه ها را با قیمت ارائه شده توسط فروشنده بلبرینگ مقایسه کنیم تا از این راه نیز به عنوان راهی برای تشخیص بلبرینگ اصلی ناچی استفاده کنید.

برای تشخیص این موضوع می‌توانید به صفحه لیست قیمت بلبرینگ ناچی مراجعه و قیمت محصول مورد نظر خود را با قیمت بلبرینگ ناچی اصل مقایسه کنید و تفاوت بلبرینگ تقلبی ناچی با اصل را در قیمت مشاهده کرده و از اصل یا تقلبی بودن محصولی که قصد خرید آن را دارید، اطمینان حاصل کنید.

تشخیص بلبرینگ ناچی اصل از تقلبی

خرید از برند ناچی با تشخیص بلبرینگ اصلی ناچی

تشخیص بلبرینگ اصلی ناچی که یکی از چالش های بسیاری از صاحبان صنایع است، اهمیت زیادی در انتخاب و خرید این محصول دارد.با در نظر گرفتن توضیحات بالا، شما باید همه موارد در تشخیص بلبرینگ ناچی تقلبی از اصل را در نظر بگیرید تا بتوانید تشخیص بلبرینگ اصل ناچی را به خوبی انجام دهید و از خطر محصولات تقلبی سود جویان بازار در امان باشید. این مساله درباره دیگر برندهای معتبر بلبرینگ نیز صادق است؛ نحوه تشخیص بلبرینگ SKF اصل از تقلبی را می توانید در این مقاله مطالعه کنید.

مجموعه دیجی برینگ، با فروش قطعات اصلی بلبرینگ های این برند، اطمینان خاطر را برای مشتریان خود فراهم آورده است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان ما در این شرکت در تماس باشید و با راهنمایی روش تشخیص بلبرینگ nachi تقلبی، انتخاب خود را از نمونه های اصلی این برند با قیمت مناسب انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *