آشنایی با کارکرد نرم افزار سایز بلبرینگ 

نرم افزار سایز بلبرینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ با توجه به اینکه بلبرینگ یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین قطعات صنعتی محسوب می‌ شود و از آن جایی که تنوع بسیار زیادی را به لحاظ سایز در انواع بلبرینگ ها مشاهده می کنید، در هنگام خرید، دقت در سایز بلبرینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت امروزه از روش های مختلفی مانند استفاده از نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ استفاده می شود که به عنوان یک بلبرینگ یاب از دقت بالایی برخوردار می باشد.

پیشرفت در زمینه طراحی نرم افزار سایز بلبرینگ بر بستر سیستم‌ های رایانه‌ ای و گوشی‌ های هوشمند موجب شده که کار راحتی برای به دست آوردن و محاسبات مربوط به سایز بلبرینگ ها در پیش داشته باشید. نرم افزار های جامع به شما این قابلیت را می دهند که به راحتی بتوانید اطلاعات کافی در مورد بلبرینگ ها را به دست آورید. انواع نرم افزار سایز بلبرینگ با محاسبه دقیق اطلاعات و داده های موجود در بلبرینگ، تمام داده های مورد نیاز را پردازش می کنند و به کاربران در انتخاب بلبرینگ کمک فراوان خواهند نمود. با ما در دیجی برینگ همراه باشید تا چند نرم افزار بلبرینگ یاب کاربردی را معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند نرم افزار سایز بلبرینگ برتر

برای محاسبه سایز بلبرینگ و همچنین تشخیص اورجینال و فیک بودن انواع بلبرینگ ها، نرم افزار های مختلفی توسط کمپانی های تولید کننده بلبرینگ در پلتفرم های مختلف طراحی شده است. هر کدام از این نرم افزار ها می توانند اطلاعات جامع در مورد انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ های تولید شده توسط برندی خاص را در اختیار کاربران قرار دهند و به عنوان یک نرم افزار بلبرینگ یاب به جست و جوی خریدار سرعت ببخشند. انتخاب با نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ بسیار مهم و البته مفید است. بلبرینگ ها بخش اساسی هر ماشینی هستند و به همین دلیل است که طراحی عناصر متحرک آن ها می تواند به معنای تفاوت بین یک ماشین کارآمد و ماشینی باشد که به طور مداوم فرسوده و خراب می شود. همچنین انتخاب درست بلبرینگ به همان اندازه هم است. بنابراین در حال حاضر، برخی از تولید کنندگان بلبرینگ، ابزار های نرم ‌افزاری شبیه‌ سازی بلبرینگ را برای پشتیبانی از همه چیز، از طراحی سطح ابتدایی گرفته تا طراحی ‌های پیچیده ماشینی که نیاز به تحلیل داخلی دارند، ارائه می‌ کنند که نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ معروفند. در ادامه برخی از این نرم افزار ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • نرم افزار محاسبه سایز شرکت بلبرینگ SKF

طراحی و ساخت این نرم افزار به شکلی است که اطلاعاتی جامع و کاربردی در مورد هر نوع بلبرینگ را می‌ توانید از طریق آن به دست آورید. با استفاده از نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ شرکت SKF می توانید انواع مشخصات مورد نیاز مانند قطر داخلی، قطر خارجی، سرعت بلبرینگ بر حسب دور بر دقیقه و عرض بلبرینگ را به دست آورده و متناسب با نیاز خود، نسبت به خرید بلبرینگ اقدام کنید. در کنار این، نرم افزار کاتالوگ آنلاین بلبرینگ SKF با رابط کاربری آسان به شما اطلاعات کافی در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولات ارائه شده توسط این برند را ارائه می دهد.

نرم افزار کاتالوگ آنلاین بلبرینگ

  • نرم افزار سایز بلبرینگ شرکت بلبرینگ NTN

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی برای گوشی های هوشمند، نرم افزار سایز بلبرینگ NTN است که هر اطلاعاتی که برای خرید بلبرینگ از این برند را نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر ابعاد و سایز بلبرینگ، با استفاده از این نرم افزار بلبرینگ می توانید میزان بار قابل تحمل توسط بلبرینگ و همچنین سرعت و وزن آن را دریافت کنید. این برنامه محاسبه سایز بلبرینگ توسط شرکت برجسته ژاپنی در اختیار کاربران قرار گرفته است و به روز رسانی های آن در حال انتشار می باشد.

  • نرم افزار بلبرینگ اختصاصی شرکت TIMKEN

پس از آزمایش های فراوان بالاخره این نرم‌ افزار سایز بلبرینگ قدرتمند در دسترس کاربران قرار گرفت. دو نسخه ارائه شده توسط این نرم افزار برای بلبرینگ های اینچی و بلبرینگ های متریک کاربرد دارد. برای انتخاب سایز دقیق هر بلبرینگ ارائه شده توسط کمپانی تیمکن، به راحتی می توانید از طریق این نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ اقدام کنید. عملکرد نرم افزار تیمکن به شکلی است که بسیار دقیق تر و راحت تر از کولیس اطلاعات را در مورد سایز و میزان تحمل بار بلبرینگ در اختیار کاربر قرار می دهد.

نرم افزار بلبرینگ یاب

  • برنامه محاسبه سایز بلبرینگ WBA

یکی دیگر از کاربردی ترین نرم افزار های موجود در زمینه بلبرینگ که به شما اطلاعات کافی در مورد اورجینال یا تقلبی بودن بلبرینگ نیز می دهد، برنامه محاسبه سایز بلبرینگ WBA نام دارد. این نرم افزار تجاری، یک نرم افزار بلبرینگ یاب جامع بوده و تقریبا تمامی برند های بلبرینگ سازی معتبر را پوشش می دهد. علاوه بر کسب اطلاعات کامل در مورد سایز بلبرینگ، با استفاده از این اپلیکیشن اطلاعات کاربردی دیگری را می توانید استخراج کنید.

نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ انحصاری شرکت ETC_EVO 

این نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ که در فرمت فارسی نیز موجود می باشد، نرم افزار تجاری خود را جهت استفاده عموم بر روی پلتفرم های مختلف قرار داده است. اگر به دنبال یک نرم افزار سایز بلبرینگ جامع هستید، این نرم افزار که توسط کارشناسان مطرح برای سیستم های کامپیوتر طراحی شده است، اطلاعات کافی در مورد سایز بلبرینگ و همچنین پارامتر های مختلف دیگری مانند بار های استاتیکی و دینامیکی را در اختیار شما قرار می دهد.

نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ

نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ چه کمکی می کند؟

نرم افزار محاسبه سایز بلبرینگ چگونه به کمک مهندسین و طراحان می آید؟ این نرم افزار های مهندسی به طراحان اجازه می دهند تا طرح های تک شفت را تجزیه و تحلیل کنند و این امکان را فراهم می کنند که از برنامه محاسبه سایز بلبرینگ، جهت تغییر شفت محور ماشین به ابعاد مورد نظر استفاده کنند. سپس آرایش بلبرینگ و چرخ دنده ‌های اطراف و اسپیسر های فنر و همچنین سایر اجزای مجاور مجموعه را تنظیم کنند. مهندسان سپس می توانند عملکرد تغییرات را در یک طرح معین ارزیابی کنند تا عمر خستگی بلبرینگ و همچنین شرایط عملکرد احتمالی را که می تواند منجر به پایان زود هنگام عمر بلبرینگ شود، پیش بینی کنند. چنین نرم ‌افزاری می ‌تواند در مورد آسیب‌ های سطحی هشدار دهد که ممکن است زمانی که محاسبات طول عمر بلبرینگ بر اساس روش‌ های محاسبه کاتالوگ سنتی انجام می ‌شود، در نظر گرفته نشوند.

نرم ‌افزار سایز بلبرینگ پیچیده ‌تر، فراتر از تجهیزات تک شفت می باشد تا به مهندسان اجازه ‌دهد مدل ‌های پیچیده ‌تری را طراحی و تولید کنند؛ مثلاً مدل ‌های چند شفت برای مجازی‌ سازی یک سری گیربکس که به نوبه خود اجازه می دهد:

  • تجزیه و تحلیل این که چگونه یک شفت در مجموعه می تواند بر شفت های دیگر تأثیر بگذارد
  • محاسبه شرایط حمل بار و مقادیر و نوع بار مجاز بر بلبرینگ
  • وارد کردن هر گونه OEM یا اجزای CAD نهایی به نرم افزار برای تایید طراحی واقعی تر
  • تجزیه و تحلیل حرارتی پیچیده برای پیش بینی دمای بلبرینگ در طول عملیات

دانلود برنامه بلبرینگ یاب در دیجی برینگ

دانلود برنامه بلبرینگ یاب در دیجی برینگ میسر نیست اما مجموعه دیجی برینگ با هدف بالا بردن سطح آگاهی شما، اطلاعات کافی در زمینه انواع نرم افزار بلبرینگ را در این مقاله ارائه کرده است. محصولات لوازم یدکی ماشین از جمله بلبرینگ، در دیجی برینگ عرضه می شود و می توانید این محصول را با کیفیت بالا از این مجموعه تهیه کنید. سایز و سایر مشخصات این محصولات در صفحات مختلف سایت و کاتالوگ های موجود در سایت قرار گرفته و به راحتی می توانید بلبرینگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و اگر نیاز به نرم افزار سایز بلبرینگ داشتید، با جست و جوی نام نرم افزار های معرفی شده می توانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کرده و بلبرینگ مورد نیاز خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *