جدول رولبرینگ استوانه ای چیست؟

جدول رولبرینگ استوانه ای حاوی اطلاعات مهمی برای انتخاب درست این قطعه مهم است.به طور کلی جدول های حاوی اطلاعات فنی نقش بسیار مهمی در انتخاب قطعات صنعتی دارند. از آن جهت که به هنگام انتخاب یک قطعه با اهمیت مانند بلبرینگ، باید تمام جوانب را در نظر گرفت و شرکت های تولید کننده حرفه ای همه اطلاعات مورد نیاز پیش و پس از خرید را در جداولی با قابلیت انتقال اطلاعات سریع و دقیق، خلاصه می کنند تا کاربران و مشتریانشان تجربه خرید و بکارگیری موفق به دست آورند. یکی از مهم ترین قطعات مورد نیاز صنعت بلبرینگ ها و رولبرینگ ها هستند که انتخاب سایز و مشخصات آن باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین این رولبرینگ ها رولبرینگ استوانه ای است که در این مقاله قصد داریم به جدول سایز رولبرینگ استوانه ای و سایر اطلاعات این جدول بپردازیم.

 

جدول استاندارد رولبرینگ استوانه ای چیست؟

جدول استاندارد رولبرینگ استوانه ای مشخصه های زیادی از این قطعات را به طور یک جا فراهم می سازد. در نتیجه مصرف کننده اطلاعات کافی درباره آن ها را به دست می آورد. ویژگی هایی نظیر اندازه، ارتفاع، قطر و توان در کارایی و نحوه عملکرد رولبرینگ تاثیرگذار است. این چند کمیت در جدول ابعاد رولبرینگ استوانه ای به طور دقیق ثبت خواهند شد. کیفیت رولبرینگ استوانه ای در هنگام استفاده اهمیت ویژه ای دارد. از این رو وارد کردن اطلاعات مربوط به برخی از فاکتورها نظیر موارد زیر در جدول رولبرینگ استوانه ای می تواند آگاهی افراد را بالا ببرد:

  • سرعت رولبرینگ استوانه ای برای چرخش
  • توان رولبرینگ در جدول شماره فنی رولبرینگ استوانه ای
  • مقدار تلورانسی که رولبرینگ دارد
  • شدت ارتعاشات رولبرینگ در هنگام کار
  • شرایط محیطی و میزان آلودگی محیطی که می تواند تحمل کند.
  • قدرت تحمل ضربه هایی که بر رولبرینگ استوانه ای وارد می شود
  • دمای قابل تحمل برای داشتن عملکردی بهینه
  • میزان روانکاری قطعات رولبرینگ
  • شرایط محیطی مناسب بر اساس میزان ارتعاشات داخلی و خارجی

در برخی شرایط خاص این امکان وجود دارد که رولبرینگ استوانه ای تحت تعمیر قرار گیرد. در چنین شرایطی برای بررسی کیفیت و ایمنی رولبرینگ تعمیر شده، جدول رولبرینگ استوانه ای می تواند کمک کننده باشد و از به وجود آمدن مشکل و خطا در حین کار جلوگیری کند. از نکاتی که در هنگام استفاده از جدول ها به خصوص جدول رولبرینگ استوانه ای  باید به آن توجه داشت استاندارد بودن جدول و داشتن تمام مشخصات از جمله شماره فنی بلبرینگ، سایز، ابعاد و علائم اختصاری است. شما می توانید جدول استاندارد رولبرینگ استوانه ای را در وب سایت دیجی برینگ مشاهده کنید.

جدول رولبرینگ استوانه ای

اهمیت جدول سایز رولبرینگ استوانه ای

جدول سایز رولبرینگ استوانه ای برای خریداران این قطعه اهمیت زیادی دارد. تکنسین ها و مهندسین با اطلاعات کافی در میان جداول به دنبال قطعه ای هستند کهعلاوه بر تناسب با دستگاه و شرایط کاریشان، کارایی و بهره وری را افرایش دهد. همیشه به دست آوردن اطلاعات کافی درباره کالایی که قرار است خریداری کنید، می تواند به داشتن خریدی بهتر کمک کند. این مساله در مورد تجهیزات صنعتی که نقش دقیقی در کارکرد دستگاه ها دارند از جمله بلبرینگ و رولبرینگ ها اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از برینگ ها با شکل های مختلف در بازار وجود دارند که یکی از پرکاربردترین آن ها رولبرینگ استوانه ای است. برندهای متنوعی این رولبرینگ ها را در ابعاد گوناگون و برای عملکردهای مختلف می سازند و برای کمک به تصمیم گیری از طریق اطلاع از مشخصات و ویژگی های آن ،جدول مشخصات رولبرینگ استوانه ای را تهیه می کنند. ما در این مقاله به بررسی ویژه جدول رولبرینگ استوانه ای می پردازیم. برای دستیابی به اطلاعات کامل تر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منابع تهیه جدول ابعاد رولبرینگ استوانه ای کدامند؟

با فراگیر شدن اینترنت، دسترسی به جدول ابعاد رولبرینگ استوانه ای کار دشواری نیست. با مراجعه به سایت های اصلی برند های معتبر جهانی و مقالات علمی در گوگل اسکولار میتوان اطلاعات تخصصی و علمی در این زمینه یعنی جدول رولبرینگ استوانه ای کسب کرد. وبسایت تخصصی گروه دیجی برینگ نیز برای کاربران خود این جداول را ارائه کرده است. مهندسان و مشاوران ما نیز با تخصص کامل به شما در انتخاب بلبرینگ خود کمک کرده و اطلاعات جدول مشخصات رولبرینگ استوانه ای از هر برند را در اختیار شما قرار می دهند.

جدول سایز رولبرینگ استوانه ای

جدول رولبرینگ استوانه ای در کاتالوگ برند های معتبر

از آن جا که رولبرینگ با رولر های استوانه ای شکل از رولبرینگ های پر کاربرد صنایع متنوع در دنیا است، تقریبا تمام برند های معروف شناخته شده و ناشناخته در دنیا جدول رولبرینگ استوانه ای را ارائه کرده اند؛ از برند هایی که در کاتالوگ خود از این جداول استفاده کرده اند میتوان به SKF، NACHI، FAGو … اشاره نمود. ما در این مقاله از جدول سایز رولبرینگ استوانه ای موجود در کاتالوگ برند SKF استفاده نموده ایم. این برند به عنوان برترین برند بلبرینگ در سطح جهانی از برترین و پر طرفدار ترین برند های موجود در ایران نیز است. شما میتوانید به کمک این جداول محصول مورد نیاز خود را با دقت و بدون اشتباه تهیه کنید.

جدول علائم اختصاری رولبرینگ استوانه ای را در این قسمت از مقاله مشاهده میکنید. در صورت وجود پرسش درباره این جدول ابعاد رولبرینگ استوانه ای می توانید به صورت تلفنی از مشاوران و همکاران ما کمک بگیرید.

جدول مشخصات رولبرینگ استوانه ای چه کمکی به خرید این محصول می کند؟

جدول مشخصات رولبرینگ استوانه ای شامل اطلاعات دقیقی است که پیش از خرید به آن نیاز دارید. این جداول ممکن است در برند های مختلف دارای تفاوت هایی باشند. بنابراین ما در صفحه هر برند کاتالوگ و جدول سایز رولبرینگ استوانه ای مخصوص همان برند را نیز ارائه کرده ایم که شامل جدول شماره فنی رولبرینگ استوانه ای هر برند نیز می شود. تجربه خرید آسان و  آگاهانه در کنار مشاوره تخصصی چیزی است که در دیجی برینگ به آن افتخار می کنیم. افراد می توانند با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، برینگ های مورد نیاز خود را جستجو کنند و با قیمت مناسبی خریداری نمایند. هم چنین برای آگاهی بیشتر شما فروشگاه دیجی برینگ جدول استاندارد رولبرینگ استوانه ای را قرار داده است تا با بررسی های لازم خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *