بلبرینگ صنعت پتروشیمی

بلبرینگ صنایع پتروشیمی مورد نیاز خود را می توانید در نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی ، دیجی برینگ انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بلبرینگ های مناسب برای پالایشگاه ها و صنایع پتروشیمی آشنا کنیم تا اگر قصد خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی را دارید، با اطلاع از قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی و آگاهی های لازم، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید، با ما همراه باشید.

در دوره توسعه و پیشرفت صنعتی جهان، برای پاسخ به چالش های اقتصادی و زیست محیطی و از همه مهم تر، چالش های فنی پیش روی صنعت پتروشیمی، شرکت های سازنده بلبرینگ پتروشیمی و بلبرینگ پالایشگاه، از دانش و تخصص خود برای توسعه راه حل های فنی قابل اعتماد و موثر استفاده کرده اند.

بلبرینگ صنایع پتروشیمی

شرکت بلبرینگ SKF برای بلبرینگ صنایع پتروشیمی چه در یک محیط سخت کار کنند چه در یک محیط استاندارد، طیف گسترده ای از بلبرینگ پتروشیمی را ارائه می دهد که به طور خاص برای استفاده در کاربرد های پالایشگاهی طراحی شده اند تا بتوانید این محصولات را برای دستیابی به یک راه حل فنی موثر برای چالش های ناشی از برنامه خاص خود انتخاب کنید؛ راه حلی که به شما در دستیابی به اهداف صنعت پالایشگاهی از نظر عملکرد، قابلیت اطمینان و مدیریت هزینه کمک می کند.

 

انواع بلبرینگ صنایع پتروشیمی

در صنعت پتروشیمی انواع متعددی از بلبرینگ پالایشگاه استفاده می شود که هر کدام، ویژگی ها و مزایای مختص به خود را دارا می باشند. این تنوع باعث تفاوت در قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی می شود که قطعا هنگام خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی با آن مواجه خواهید شد.

رولبرینگ استوانه ای:

  • با قفس برنجی (سری EM)
  • قفس فولادی فشرده (سری EW)
  • قفس پلی آمید (سری ET)

مزایای این نوع بلبرینگ پتروشیمی را می توان در قالب زیر دسته بندی کرد:

  • حمل میزان بار زیاد
  • سطح سر و صدا و نویز اندک
  • مقدار افزایش دمای اندک
  • عمر کارکرد طولانی تر

از این بلبرینگ پالایشگاه در مواردی همچون پمپ، کمپرسور و دمنده ها استفاده می شود.

بلبرینگ پتروشیمی

بلبرینگ صنایع پتروشیمی در مدل های بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه و دو ردیفه و بر اساس استاندارد های موجود در صنعت بلبرینگ، با قفس هایی از جنس پلی آمید یا فولاد و یا برنج تولید می شوند و توسط نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی به فروش می رسند.

بلبرینگ پالایشگاه

انواع دیگری از بلبرینگ پالایشگاه، بلبرینگ های شیار عمیق هستند که علی رغم سادگی در ساختار کاربرد های زیادی را ارائه می کنند و به صورت مفصل آن ها را شرح خواهیم داد و بلبرینگ شیار عمیق SKF را به عنوان مورد پیشنهادی به مشتریان عزیز معرفی می کنیم.

  1. بلبرینگ دما بالا برای کارکرد در دما های بالا:
  • عمر مفید 6 برابر بیشتر از بلبرینگ پتروشیمی با انواع روان کننده معمولی
  • حداکثر دمای کاری 400 درجه سانتیگراد
  • گشتاور ثابت بلبرینگ پالایشگاه در حال اجرا

کاربرد ها: نوار نقاله و ماشین های کوره.

  1. برای کاربرد های بدون آلاینده:
  • عمر بهینه در شرایط سخت
  • روان ‌کاری با استفاده از روان‌کننده‌ های تخصصی یا کیگ پوشیده شده با فلورورزین
  1. برای کار در محیط های خورنده:
  • طول عمر بهینه بلبرینگ صنایع پتروشیمی در انواع محیط های زیر
  • مرطوب (شستشو یا غوطه ور شدن)
  • اسید کم یا قلیایی
  • اسید قوی
  1. برای محیط های خلاء:
  • عمر سرویس بهینه
  • عملکرد خوب بلبرینگ صنایع پتروشیمی در فشار های بسیار اندک
  • سطوح پایین گاززدایی جزء

کاربرد ها: پمپ های خلاء.

خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی

نمونه دیگری از بلبرینگ پتروشیمی، بلبرینگ های خود تنظیم می باشند که قیمتی به مراتب بالاتر از نمونه قبلی دارند و همین موضوع سبب دگرگونی لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی شده است. برای خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی در این مدل هم پیشنهاد دیجی برینگ به شما، بلبرینگ خود تنظیم SKF می باشد.

بلبرینگ خود تنظیم دارای آب بندی سه گانه

  • محافظ فلزی و لبه های پلمپ شده نیتریل سه لبه حداکثر محافظت را ارائه می کنند
  • طیف گسترده ای از تولیدات در این مدل
  • قابل تعویض در کاربرد های مختلف

کاربرد ها: نوار نقاله در محیط های آلوده.

قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی

بلبرینگ های نقره ای – دارای روغن

  • مقاوم در برابر خوردگی (بدنه ترموپلاستیک و بلبرینگ پتروشیمی فولادی ضد زنگ)
  • محدوده دما از 20- درجه سانتیگراد تا 90+ درجه سانتیگراد
  • دارای پوشش های محافظ

کاربرد ها: نوار نقاله هایی که در معرض شستشو قرار می گیرند.

 

بلبرینگ پتروشیمی و موارد استفاده

استخراج، حمل و نقل، پالایش، تولید، جابجایی و بسته بندی، همه ی مراحل در پالایشگاه ها هستند که به بلبرینگ پتروشیمی نیاز دارند. برای هر مرحله تولیدی کلیدی در فرآوری شیمیایی و پتروشیمی، ماشین های دوار متعددی برای تکمیل موفقیت آمیز این فرآیند ها مورد نیاز است که اساس کاری همه آن ها بلبرینگ صنایع پتروشیمی است. در زیر، دو نمونه از راه‌ حل ‌های چالش‌ های فنی که توسط بلبرینگ SKF ایجاد شده‌اند، آورده شده است.

بلبرینگ صنایع پتروشیمی و پمپ های گریز از مرکز

پمپ های گریز از مرکز به عنوان نوع اولیه تجهیزات مورد استفاده در کاربرد های صنعت پتروشیمی، انواع سیالات را در مراحل مختلف تولید محصول نهایی انتقال می دهند و به عنوان یک ماشین دوار به بلبرینگ صنایع پتروشیمی نیازمند است. به منظور پاسخگویی مناسب به محدودیت ‌های مکانیکی سخت ایجاد شده در این محیط ‌ها و بهینه‌ سازی قابلیت اطمینان مواد، خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی از شرکت بلبرینگ SKF مانند بلبرینگ ‌های استوانه ‌ای با کارایی بالا (سری EW / ET / EM) و بلبرینگ های تماس زاویه ای 40 درجه (با قفس های فولادی فشرده، پلی آمید یا برنج)، به پالایشگاه ها توصیه می شود و شما عزیزان می توانید لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی را در هر ساعت از روز از سایت دیجی برینگ استعلام بگیرید.

لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی

بلبرینگ پتروشیمی و دمنده های جابجایی

دمنده های جابجایی که برای انتقال هوا یا گاز های خنثی طراحی شده اند، به راه حل هایی نیاز دارند که به طور خاص برای این کاربرد ها طراحی شده باشند، یعنی بلبرینگ پالایشگاه با شرایط حمل بار های شعاعی مانند رولبرینگ های استوانه ای (سری EW / ET / EM) و بار های محوری تولید شده توسط چرخ دنده های همگام یا به وسیله بلبرینگ های دو ردیفه (سری 3000/5000) یا به وسیله رولبرینگ های مخروطی حمل می شوند.

اینها تنها دو نمونه از راه حل های کاربردی ارائه شده توسط شرکت بلبرینگ SKF هستند که به وسیله آن ها بلبرینگ صنایع پتروشیمی، بر اساس تخصص و دانش توسعه یافته اند.

فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی

قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی

در خصوص قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی و انتشار لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی چند نکته بسیار مهم وجود دارد، از جمله موجود بودن کالای مورد نیاز، نرخ ارز و اصالت کالا. در مورد بلبرینگ پالایشگاه این نکته قابل توجه است که بهترین روش برای کشف لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی مورد نیاز، استعلام از نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی و سایت های معتبر در کشور است.

نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی

نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی

شرکت دیجی برینگ طی سال ها تجربه در زمینه نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی، و سایر انواع بلبرینگ صنعتی مثل بلبرینگ صنایع مس، بلبرینگ صنایع بالا بر و پله برقی، بلبرینگ صنایع سیمان و شن و ماسه و صنایع پایه مثل بلبرینگ صنایع نیروگاه برق، بلبرینگ صنایع نفت و گاز و ...موفق به کسب اعتماد تعداد زیادی از پالایشگاه های بزرگ کشور شده است. این سابقه همکاری با شرکت های پتروشیمی معتبر و خرید بلبرینگ صنایع پتروشیمی توسط پالایشگاه ها از دیجی برینگ، زمینه ای را فراهم کرده است تا ما در دیجی برینگ بتوانیم با شرکت های معتبر تولید کننده بلبرینگ صنایع پتروشیمی از جمله شرکت SKF همکاری موفقی داشته و امتیاز نمایندگی فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی برخی از این برند های معتبر را کسب کنیم و یا به عنوان وارد کننده معتبر برند های تحریمی، فعالیت داشته باشیم و با فروش بلبرینگ صنایع پتروشیمی و ارائه لیست قیمت بلبرینگ صنایع پتروشیمی در سطح کشور، نیاز های مشتریان خود را مرتفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *